• +90 (372) 556 39 91
  • devrektso@tobb.org.tr
  • devrektso@hs01.kep.tr
Üye İlişkileri ve Şikayetleri Ele Alma Politikası
ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI  (2021)
Devrek Ticaret ve Sanayi Odası Yönetimi;
  • Üye şikâyetlerini ele alınmasını, takibinin yapılmasını ve en kısa sürede geri bildirim yapılmasını,
  • Üye şikâyetlerinin çözümlenmesindeki prosedürlerin personele benimsetilmesini, tüm soruları, talepleri ve şikâyetleri önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirmek,
  • Şikâyet sahibi ile ilgili kişisel olarak tanımlanabilir bilgilere (kişi adı, adresi, e-posta, telefon numarası vb.) mümkün olduğunca erişmeye çalışır. Ancak edindiği kişisel bilgiler 6698 KVKK kanun kapsamında korunur ve üçüncü şahısların eline geçmesine engel olunmasına,
  • Odaya gelen her şikâyeti ciddiye almayı, çözümlenmesini sağlamayarak, Üye Memnuniyet Oranının %95 üzerinde tutmayı,
  • Üyelerimizin her türlü soruları, talepleri ve şikâyetleri için sözlü, telefon, mail, internet ve diğer iletişim araçlarıyla bize ulaşmalarını sağlamak,
  • Teknolojik gelişmeleri yakinen takip ederek üyelerimize verilen hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesinin sağlanması,
  • Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunarak ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye İlişkileri Politikamızdır.
 Yönetim Kurulu Başkanı - 15.02.2021

 Doküman No: KYSK 04/İlk Yayın Tarihi:15.02.2021/Revizyon No:00/Revizyon T:00 

- Şikayet Yönetim Sistemi El Kitabı
- Şikayet Yönetim Sistemi İş Akış Şeması