KALİTE HEDEFLERİMİZ (2024)
- Aidat ödeme kolaylıkları ve Değerli hizmet sunma stratejileriyle; Cari yıl içerisinde Yıllık ve Munzam aidatın tahakkuk ve tahsilat oranının minimum % 70 olmasını sağlamak ,
- Yıllık anket sonuçlarında üye memnuniyeti puanını en az %3 artırmak.
- Yıllık eğitim programlarında üye katılımcı sayısını %3 artırmak.
- Eğitim Memnuniyet ortalamalarını minimum %80 olarak gerçekleştirmek,
- Çalışan Motivasyonunu yüksek seviyede tutarak; çalışan memnuniyetimizde en az %85 oranına varmak.
- Çalışanlarımıza yılda en az 10 saat /adam eğitim vermek
- Uygunsuz hizmet sunumunda %1 oranını aşmamak
- Kaliteli hizmet bilincinin gelişmesi ve tüm personel arasında yaygınlaşması için kurum dışı alınan eğitimleri oda bünyesinde yaygınlaştırmak amacıyla; yılda en az 1 kurum içi eğitim gerçekleştirmek.
Yönetim Kurulu Başkanı
08.01.2024
Dök.No: KYSK 04.02. İlk Yayın Tarihi: 13.07.2022 Rev.No. 03- Rev. Tarih: 08.01.2024