ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKÂYETLERİ ELE ALMA POLİTİKASI ( 2023 )
Devrek Ticaret ve Sanayi Odası Yönetimi;
- Üye şikâyetlerini ele alınmasını, takibinin yapılmasını ve en kısa sürede geri bildirim yapılmasını,
- Üye şikâyetlerinin çözümlenmesindeki prosedürlerin personele benimsetilmesini, tüm soruları, talepleri ve şikâyetleri önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirmek,
- Şikâyet sahibi ile ilgili kişisel olarak tanımlanabilir bilgilere (kişi adı, adresi, e-posta, telefon numarası vb.) mümkün olduğunca erişmeye çalışır. Ancak edindiği kişisel bilgiler 6698 KVKK kanun kapsamında korunur ve üçüncü şahısların eline geçmesine engel olunmasına,
- Odaya gelen her şikâyeti ciddiye almayı, çözümlenmesini sağlamayarak, Üye Memnuniyet Oranının %95 üzerinde tutmayı,
- Üyelerimizin her türlü soruları, talepleri ve şikâyetleri için sözlü, telefon, mail, internet ve diğer iletişim araçlarıyla bize ulaşmalarını sağlamak,
- Teknolojik gelişmeleri yakinen takip ederek üyelerimize verilen hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesinin sağlanması,
- Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon Kuralları ile 5174 sayılı Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunarak ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını korumaya özen göstermek Üye İlişkileri Politikamızdır.
Yönetim Kurulu Başkanı - 09.01.2023
Doküman No: KYSK 04.01/İlk Yayın Tarihi:15.02.2021/Revizyon No:04/Revizyon Tarih:09.01.2023
- Şikayet Yönetim Sistemi El Kitabı
- Şikayet Yönetim Sistemi İş Akış Şeması